Методист

24.Вер.2018

ТЕМА «СОНЦЕ» Мета: показати рух сонця по небу. Матеріал: Вертикальний предмет (стовп, дерево), крейда. Умови проведення досліду: літо, сонячна днина. Хід досліду: Уранці визначити місцезнаходження сонця на небі за певними орієнтирами (будинки, дерева тощо) і накреслити крейдою тінь від котрогось з них. Повторити опівдні та ввечері. Мета: показати залежність між висотою стояння сонця та кількістю його тепла. Матеріал: ліхтарик. Умови: затемнене … Продовжити читання “ДОСЛІДИ ТА ЕКСПЕРИМЕНТИ З ДІТЬМИ”

Детальніше
25.Бер.2018

Заняття з розвитку мовлення дошкільників буде ефективним за умови повноцінної реалізації мовленнєвого потенціалу кожної дитини. Педагог повинен: забезпечувати зручне розташування дітей під час занять (по колу, півколом тощо), яке давало б змогу вести розмову (очі в очі) не лише з педагогом, а й з однолітками; уникати надмірного академізму в підході до розв’язання мовленнєвих завдань заняття; добирати теми … Продовжити читання “Рекомендації для вихователя щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять”

Детальніше
25.Бер.2018

Вихователь прив’язує Незнайку на повітряних кульках з боку вулиці до фрамуги або вікна , а нитку протягує до кімнати. Непомітно підтягує нитку , тоді Незнайка залітає до кімнати. До проведення заняття вихователь під стіл ховає іграшку-кошеня. На занятті звертає увагу дітей, що хтось нявкає і смикає його за ногу. Дістає кошеня, запитуючи, що вона робить … Продовжити читання “ВАРІАНТИ СЮРПРИЗНИХ МОМЕНТІВ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗОВАНИХ ФОРМ ДІЯЛЬНОСТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ”

Детальніше
25.Бер.2018

Одне з основних завдань сучасної педа­гогіки — це стимулювання дитячої твор­чості, що відображено в основних доку­ментах: «Законі України про дошкільну освіту» та «Національній доктрині розвит­ку освіти України у XXI столітті». Щоб зрозуміти розвиток творчості ди­тини, необхідно знати особливості твор­чої діяльності дорослої людини. По-пер­ше — це визначення поняття «твор­чість»; по-друге — розуміння механізмів його виникнення і … Продовжити читання “ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ”

Детальніше
error: Content is protected !!